Ayguzel ozturk
evlilik ariyorum
Adı vs Nick : Ayguzel ozturk
Şehir : Ardahan / Çıldır
Telefon : 0532 450 ** **
Vücut Yapısı : İnce Yapılı

Sigara : Hayır

Meslek : Cevap Yok

Medeni Durum : Bekar

Gelir Düzeyi : Gelirim Yok

Fizik : Beyaz

Etnik Köken : Türk

Eğitim Durumu : Lise Mezunu

Boy : 165.cm

Alkol : Hayır

slm ben ayguzel cidi evlilik ariorum eyer cidi seniz whatsapim 0xxx bekliyorum

Bu İlanı Şikayet Et!
Görüntülendi

Uyarı: Her ne sebeple olursa olsun bu siteden tanıştığınız hiç kimseye para göndermeyiniz!!

Benzer Online Üye Profilleri

Online shermin ali

evlilik

shermin ali / 41 Yaş / Edirne /
Online yağmur

ciddi evlilik

yağmur / 39 Yaş / İstanbul /
Online Merve

Ciddiyim yuva istiyorum

Merve / 28 Yaş / Antalya /
Online ayşenur özel

Orta yaşlı yakışıklı hayat arkadaşı arıyorum

ayşenur özel / 51 Yaş / İzmir /
Online sulo b

arkadaslık duzeyli ilişki

sulo b / 48 Yaş / Adana /
Online birdostum25

turk kiziyim turk erkek arkadas ariorum

birdostum25 / 32 Yaş / İstanbul /
Online shermin ali

evlilik

shermin ali / 41 Yaş / Edirne /
Online Sevgi can

Gücümü sola verdim

Sevgi can / 24 Yaş / Manisa /
Online Melissa

ELİT Bayan

Melissa / 39 Yaş / İstanbul /
Online imrançelik

Engelli erkek arkadaşlık arıyorum.

imrançelik / 37 Yaş / Mersin /
Online Fatih

Arayın tanışalım

Fatih / 41 Yaş / Ankara /
Online ece beyaz

evlenmek yuva kurmak istiyorum

ece beyaz / 31 Yaş / Adana /

Aldığı Yorumlar

yasar soyalp3 yıl önce
merhaba yalniz bey Avrupa Almanya isim Güvenlik niyetim ciddi iliski amacli tansmk whatsap
Gunay Celik3 yıl önce
Slm Afyonkarahisar in köyünde yaşıyorum içki sigara gibi hicbir kotu alışkanlığım yok kendini bilen biriyle evlenmek istiyorum hayırlı geceler
Ekrem Baykara3 yıl önce
Mrb ben Ekrem e posta adresime msj yazar mısın Biri görür diye uzatmadim haber bekliyorum.
Caner3 yıl önce
Mrb niyetim ciddi evlilik mesajınızı bekliyorum numaram
Olgun3 yıl önce
Slm nasılsınız sizinle tanışmak arkada olmak istiyorum yasındayım bekarım orduluyum
bilal yıldız3 yıl önce
Merhaba sizinle tanışmak isterim eğer görüşme güzel geçer kafamız uyuşursa neden olmasın
Ali Eren3 yıl önce
Aygüzel seni tanımak istiyorum tl
Ceyhun arslan3 yıl önce
Mrb ben Samsun bafradan gelir durumum fena değil ganyan bayii isletiyorum hiç evlennedim
Metin3 yıl önce
Gel kız hayvanlarında seviyosun İstanbul'da yaşayın seni varmisin
Serhat3 yıl önce
Mrb ben tanışmak istemiyorum sizinle eğer uygunsa tabiki sizin içinse
Murat Özdemir3 yıl önce
Slm çıldırdan sizinle tanismak istiyorum bana bu şansi verirmisin
Sedat yalcın3 yıl önce
Slm bende evlilik yapmak istiyorum. yaşındayım işim var.
Murat dag3 yıl önce
MERHABA BEN MURAT ISTANBUL DA YANLIZ YASIYORUM TANISMAK isterseniz lutfen buyurun tanisalim numarami veriyorum MURAT
Hakan ceylan3 yıl önce
Slm ismim hakan sigaram yok içkim yok tekstil de çalışyom tek gelirim orası ciddiysen wahtsapta konuşalım ama şunu bil yalanı sevmem
Serkan3 yıl önce
Merhaba ben serkan sizi ciddi olarak tanımak beni mutlu eder bana bu şansı tanırsanız sevinirim görüşmek dileğiyle hoşçakalın. Numaram
Ertuğrul3 yıl önce
Merhaba çok güzel bir bayansin seninle tanışmak istiyorum ve evlenmek tabiki de
Ahatkartal3 yıl önce
Merhaba ben ahat yasındayım dulum sıvaslı yım fabrikada çalışıyorum abdestli namazlı biriyim
engin karataş3 yıl önce
merhaba nasılsınız. adım engin. kamuda sağlıkcıyım. ciddi bir ilişki arıyorum. profilinizde gayet hoş ve sempatik görünüyorsunuz. watsapdan konuşup tanışmayı çok isterim . umarım olumlu bir dönüş yaparsınız..beşyüzaltı..
utku gündüz3 yıl önce
selamun aleyküm AYGÜZEL hanım ben utku . boyundayım buğday tenli kahverengi gözlüyüm ben yüce ALLAH huzurunda ileriye dönük evlilik amaclı ciddi ve dürüstçe tanışabilirmiyiz cevabınız olumlu olursa numaram
bulent yele3 yıl önce
merhaba ben bülent eskişehirden yaşım evlenmek istiyorum tel numaram iletişime geçebilirseniz tanışmak istiyorum
Emrah3 yıl önce
Slm askerliğim yeni biti evlilik yolunda birini arıyorum aslen karsliym ankarada yaşıyorum
Süleyman altuğ3 yıl önce
Mrb senle cidi bir evlilik istiyom yaşim senden hoşlandim
Erolakkuş4 yıl önce
Önce tanisalimmi bende mutluluk arıyorum tanişip konuşursak neden olmasın
hakan ömer4 yıl önce
slm
Yalnız İnsan4 yıl önce
Merhaba bayan eğer mümkünse sizinle tanışmak istiyorum saygılar
bora4 yıl önce
selam adım bora sana tatlı sozler soylemıyecegım sevgı dolu bırısıne benzıyorsun hersey maddıyat degıl fakat mutluluk ıcın gerekenler bende var sadece evı yuva kadın eş dır bu sorumlulugu alabılcek durumdaysan hersey sana feda olur tanımak ıstersen mail atarsan vwturkey .com hemen iletişime gecerim
Resul4 yıl önce
Merhaba ben resul seni tanımak isterim ve mutlu etmek ve mutlu olmak
Ezelcen Kayrat4 yıl önce
Hallo , ich habe dich interessiert, für ernsthaft normal Freundschaft langfristige Beziehungen, zo etwas ich interessiere ich dich, wen sie auch wie ich denkst ich freuen mich sehr, treffen oder zusammen reden beider gegenseitig wir kennen lernen möchte LG. 
abdulkadir altun istanbul 503 42 464 yıl önce
İSTANBULA YALNIZ KENDİ EVİMDE YALNIZ YAŞIYORUMTURİZM ARACIMLA AZ ÇALIŞIYORUM
Yusuf kaya4 yıl önce
Merhaba ben kars tayim niyetim çok ciddi seninle gerçekten tanişmak istiyorum lutfen beni arayin
samet ocak4 yıl önce
Merhba İzmirden yaş sizinle tanışmak isterim skyp live adresim samet_ _ iyi günler dinlerim düşünmek isterseniz sizde
ibrahim4 yıl önce
merhaba nasılsınız gökyüzünün mavisi sizinle tanışmak isterim sizde isterseniz evlilik yolunda
guler4 yıl önce
merhaba bayan nasilsiniz tanismak istermisin ? once camerayle hosça kalin
Mehmet Mert4 yıl önce
Selam. yaşındayım. bir evlilik yaptım. Ankarada yaşıyorum. İleriye dönük ciddi arkadaş arıyorum, seveceğim herşeyim olacak insanı arıyorum. Çok iyi niyetliyim yanıma da iyi niyetli hayat arkadaşımı isterim. Saf bir insan arıyorum. Saf derken temiz anlamında. Size de uygunsa tanışmak isterim.
Fatih4 yıl önce
Merhaba tanışalım konuşalım istersen ben burdayım bekliyorum.
İsmail4 yıl önce
Seni nle arkadaş olmak istiyorum nu maranı verirsen watsap tanda buluşuruz
İzzet can4 yıl önce
Meraba bende yasındayım bekarım evlenmedim hiç tanısmak isterim ciddiysen
Hamza şen4 yıl önce
seninle tanışmak konuşmak isterim umarım beni kızmazsın
M.imir4 yıl önce
Gelirim var her türlü konuşabilirizz uzm yim Urfadayimmm görevdeyim numaramı istersen konuşur anlaşırız
Mutlu4 yıl önce
Bende evlenilecek birini ariyom ismim mutlu savsatliyim yani artvin ciddiyim durust bir evlilik istiyom numaram arasaniz sevinirim yakiniz gorusuruz tanisiriz bekliyom guzellik
Remzi eroğlu4 yıl önce
Mrb beraber ola biliriz hoşlandım sizden iyi güzel birine benziyorsunuz gürünüşünüz güzel gürünüyor
Mehmet titiz4 yıl önce
Cittiyim citti olanlar arasın numaram
Sinan ŞİMŞEK4 yıl önce
merhaba Aygüzel. Seni tanımak istiyorum. Niyetim evlilik yapmak. Konuşalım isterim. Eğer uyum sağlayabilirsek bir yuva kurabiliriz. Yaşım Sivas ta yaşıyorum. Cevabını bekliyor olacam.
Arda4 yıl önce
Merhaba arda ben yaşında hayatın ağırlığını taşıyabilen hayatında çoğu büyük yapı taşını oturtmuş yaşamayı ve eğlenmeyi bilen mahremiyet kaygı ve sorumluluğunu taşıyabilen biriyim dürüst ve saygı çerçevesi içinde tanışmak isterim sizlerle
Ezelcen Kayrat4 yıl önce
Selam Nasilsiniz Adim Halil Almanyada yasiyorum aslim izmit liyim orda yazlik sitede bir dairem var seninle tanimak isterim sende bunu uygun görürseniz tabi Ben kalici bir beraberlik ariyom yane citti bir bereberlik ariyom aile kurmak icin sicak bir yuvam olsun istiyom eger sende beni gibi düşünüyorsan cok memnun kalirim bu benim Whatsapp Nummaram
Selahattin Fırat4 yıl önce
Merhaba ben selahattin firat Elazığ'da yaşıyorum bayan arkadaş arıyorum sizi tanımak istiyorum
adem koç4 yıl önce
merhaba ben adem seni çok beğendim dürüst ve Allahına peygamberine kitabına bağlı biriyim ciddi ilişki kurup tanışmak evlenmek istiyorum aramanı bekliyorum?!
Hakan keçeci4 yıl önce
Merhaba ayguzel hanım nasılsınız ben manisa salihlide yaşıyorum adım hakan keçeci yas meslek iş makina operatörü olarak çalışıyorum aylık gelirim iyi sayılır iyi bir yuva geçimini sağlar allahtan çok korkan biriyim kesinlikle benden kimseye zarar gelmez saygın bir insanım eğer olursa zamanla benim nasıl bir kişiliğe sahip olduğumu göreceksin ama zaman eğer kabul edersen tanışmak istiyorum eğer yakından tanımak istiyorsanız numaram
Ahmet4 yıl önce
Evlenmek isteyen varmı evlen mek isteyenler görüsebilirim
Cem Arslandogmuş4 yıl önce
Mrb hanımefendi nerelisin evlendim bosandım yuva kurmak İcin
MAHMUT düzce4 yıl önce
Slm sizinle tanışmak istiyorum ben şanlıurfa kalıyo
Cengizhan4 yıl önce
Merhaba hanımefendi tanışmak isterseniz arayın tanışalım ciddiyim bekarım esmerim karslıyım istanbul da oturuyorum yaşındayım
alper4 yıl önce
merb ben ingltr yasym ingltr gelmek istayan evlnmistyim benmi yasm
Oguz topcu4 yıl önce
Aradiyiniz kiritaller bende mecut. Numarami birakiyorum ulasirsan sevinirim yas
Serkan4 yıl önce
Merhaba nasilsiniz iyimisiniz ben istanbuldan serkan eyer uygun görürseniz sizinle bu yola beraber yürümek isterim yani kısaca nefesim olurmusun ulaşmak ısterseniz numaram wahsaptan yazarsiniz
Polat4 yıl önce
Nr gözükmüyorki İnstagram dan eklermisin Canzazacelik
Sadık4 yıl önce
Merhaba seni tanimak isterim sdkyakar .com msj atarsan tanisalim istersen telimide veririm konuşuruz
Emin güven4 yıl önce
Selam ay yuzlu güzellik seni tanimak beni cok mutlu eder
Burak Dünyan4 yıl önce
Selam Aygüzel hanım sizi tanımak eğer anlaşırsak hayra vesile olan yolda yörümek isterim
Hüseyin tütüniçmez4 yıl önce
Merhaba ben Edirneliyim ciddi birini arıyorum niyetim evlilik güvene bileceğim biri ismim Hüseyin facebook TC Hüseyin tütüniçmez
Erhano4 yıl önce
Merhaba nasılsın Erhan ben yaşım ilgini çekerse mesaj at İstanbul dayım gel evlenelim eşim ol kadınım ol mutlulugum kalbim ol
Ali Köylü4 yıl önce
merhaba, nasılsın tanışabilir miyiz? Yaşındayım izmir de okuyorum ama Yalova da ailem var. İstersen, mailimden yazabilirsin.
Hüseyin tütüniçmez4 yıl önce
Merhaba ismim Hüseyin edirneliyim yaşım hiç evlenmedim sizinle tanışmak istiyorum numaram
Akif Yiğit4 yıl önce
Merhaba ismim akif size söyleyeceklerim var şuan mail olarak geliyor galiba mesajlar cevap verirseniz konuşuruz detayli
Murat şaritaş4 yıl önce
Slm doğru dürüst birisini arıyorum numaram
guven4 yıl önce
slm siz de tanışmak ister bir cevap yaz siz gerçek bir evilik ister
Seyfi yıldız4 yıl önce
Merhaba nasılsınız Ayguzel hn ben Seyfi İstanbul Beylikdüzü'nde oturuyorum yüksekokul mezunuyum sizinle ileriye yönelik ciddi anlamda sohbet etmek istiyorum evlilik istiyorum aile babası olmak istiyorum kabul ederseniz sevinirim şimdiden teşekkürler
Malik Özen4 yıl önce
Merhaba bayan eğer mümkünse sizinle tanışmak istiyorum saygılar
Ahmet okuyucu4 yıl önce
Eğer sen ciddiysen konuşmak isterim beraber olmalı isterim sonsuza kadar
Kemal balcı4 yıl önce
Selam faceden konuşalım seninle güzel bir yuva kurmak istiyorum
Ferit bursalı4 yıl önce
merhaba ben Ferit konusup tanısıp arkadaslık kurup daha sonrasıda gelişen duruma baglı :) zaten tanıdıkca seveceğin biri olacağım deneme değer :D
Buyur konuşalım4 yıl önce
mesaj atın görüşelim. Burası konuşmaya çok uygun değil.
Hamed4 yıl önce
Merhabalar nasılsın benim adım Hamed yaşındayım,mühendesım,gazı şirketi çalişiyorum telefun numaresim ,bana message ver,bekliyorum,görüşoruz
Murat4 yıl önce
Merhaba  Adım Murat yaşındayım Zonguldak ilinde yaşıyorum Lisans mezunuyum ve sözleşmeli memur olarak çalışıyorum.Alkol ve Sigara kullanmıyorum kendimde bağımlılık olarak nitelendirebileceğim tek şey var oda Futbol ve Beşiktaş bunların dışında sinema,kitap,film,tiyatro gibi alanlara da ilgi duyuyorum. Açıkçası artık sadece mutluluk ve huzur arıyorum bu hangi ülkede olur kiminle olur bilmiyorum ama aradığım iki şey bu o yüzden seninle tanışmak istediğim için sana mesaj atıyorum umarım sende aynı düşüncelerle bana geri dönüş yaparsın bunu istiyorum ve bekliyorum Hakkımızda Hayırlısı olsun..
uğur4 yıl önce
slm ciddi isen konusalım e posta ugurfbli .com
Emrah4 yıl önce
Merhaba bende aslen karslıyım Ankarada yaşıyorum sizi tanımak isterim uzun boylu karizmatik bir beyim
Halil tekdemir4 yıl önce
Numaranı yollar mısın tanışalım kafalarımız uyuşursa neden olmasın
burhan kılıç4 yıl önce
merhabalar ben sizinle tanışmak istiyom gelirim var
Bayram kurt4 yıl önce
Aceba konuşabilirmiyiz numaranı verirmisin
kamil karayet4 yıl önce
ciddi evlilik arıyorum aydından arıyorum mutlu günler
Ramazan4 yıl önce
Merhaba ismim ramazan yaşındayım ciddi evlilik arıyorum
Mehmet Akdağ4 yıl önce
Slm ben urfaliyim aradığın kişi benim seninle tanismak isterim
Erhan4 yıl önce
Ayguzel hanim merhaba sizinle tanismak istiyorum adiyamandayim yasindayim geri donus yaparsaniz konusabiliriz
tarık4 yıl önce
nasılsınız
Cihat acar4 yıl önce
Mrb ben cihan asciyim ascilik lisesi mezuniyum bolu mengenden ciddi durust bir iliski istiyorum bende
Ferhat4 yıl önce
Nasıl birini istiyun fakirmi zenginmi nasıl oluşmasını istiyun
Atilla Kaan4 yıl önce
Merhaba iyi günler. Sizi tanımak isterim. numaram
Fehmi DOĞAN4 yıl önce
Selam adım Fehmi DOGAN . . doğumluyum . . de almanya ya kızım ile beraber geldim kızım okula gidiyor ben ise oturumu bekliyorum yalnız boşanmış ve iki çocuk babası bir oğlum var birde kızım oğlum ve annesi İstanbul'da ben ve kızım almanya'da yız
muhammet öz4 yıl önce
selam seninle tanışalım isterseniz. bende sizingibi düşünüyorum bende bekarım yaşındayım.
Baranyıldız4 yıl önce
Mrb aygüzel hanım adım baran istanbul Beylikdüzünden bende Ardahanlıyım merkezden yaşım bekarım güvenlik işi yapıyorum mümkünse tanışabilirmiyiz numaram
Abdurrahman4 yıl önce
Slm ciddi bir evlilik arıyorum aslen mersinliyim antalya denim teknik servisteyim
Fatih4 yıl önce
Selam ben fatih niyetim ciddi evlilik istiyorum balıkesir liyim tel no
Serhat4 yıl önce
Selam ben erzurumluyum sizinle tanışmak isterim yaş boy . kilo spor yapyrum badi eğer isterseniz bi msj atmanız yeterli
Halil balta4 yıl önce
Slm ben Halil tel no samsunlu yum Gebze'de yaşıyorum
fatihkaplan4 yıl önce
Slm ben Fatih Düzce'den arıyorum köyde yaşıyorum yaş çiti evlilik istiyorum hiç evlenme dim
Salih sosöyler4 yıl önce
Merhaba iyi bayramlar nasılsınız sizinle tanışmak istiyorum gerçekten evlenmek istiyorum bende
Mesut çakmak4 yıl önce
Merhaba hanfendi ben mesut yasindayim gelirim iyi boyunda esmer biriyim evlilik icin goruselim
Cengiz derinsu4 yıl önce
Selam ben Cengiz cidi düşünüyorsanız bende tanışmak istiyorum ne dersiniz
Engin özdemir4 yıl önce
Seninle tanısmak inan çok isterim benim niyetim evlenmek ve güzel bir yuva kurmak sende benim gibi aynı fikirdeysen seninle tanısmak isterim çokta güzelsin senin gibi bir eşim olmasını çok isterim
Hasan4 yıl önce
Merhaba ben ankarada yaşıyorum. Sizinle Tanışmak istiyorum. yaşındayım.Yakışıklı sayılırım. Niyetim ciddi. Anlaşabildiğim bir insanla yuva kurmak istıyorum. ankarada memurum
polat asla4 yıl önce
slm cok güzelisiniz bede siz gibi güzeli bir bayla daşımak isterim
Naci4 yıl önce
Merhaba bende Ardahan cildir .
Lokman Aksu4 yıl önce
Merhaba Bende evlilik düşünüyorum.Düzcede yaşıyorum
Zafer4 yıl önce
Merhabalar Ben evlilik konusunda çok ciddiyim bana yazarsanız sevinirim hoşçakalın
mustafa4 yıl önce
SElam hanım efendi Bende evlilik arıyorum , gerçekten mutlu bir evlilik yapmakyı düşünüyorsanız sizi tanımak istiyorum , Ben evliliği hazırım ve sizi tanımak için bekliyorum Benim Whatsapp numaram :
Alp topuz4 yıl önce
Guzel ve masum bir gorunumu var hos bir bayana benziyor
osman.aksu4 yıl önce
slm tanışalım sakıncası yoksa bende arkadaş arıyoru
Bayram kizilkaya4 yıl önce
Merhaba ayguzel hanim adiniz gibi guzelsiniz tanismak isterim ben bayram artvinliyim
yiğit çelen4 yıl önce
selam ben ankara dan yiğit yaşında yeşil gözlü ve kastamonuluyum niyetim mutlu mesut bir yuva kurmak niyetiniz ciddi ise mesajınızı bekliyorum saygılar sunar iyi günler dilerim.
Aydın4 yıl önce
Slm nbr sizinle tanışıp arkadaş olmak istiyorum Istanbul sultanbeylide oturuyom
Mustafa4 yıl önce
Seni çok begendim bu numaram ve gerçekten insanın dışına değil kalbine bakacak birini arıyorum maddi manevi her şeyi ben yapicam sadece karşımda dursun beni sevsin saysın sadakatle bağlı kalsin yeter
Alican4 yıl önce
Slm cidi evlilik ariyom bende bekar yas istanbul
Izzet4 yıl önce
mrb sizinle ciddi anlamda tnsmk isterim msjini bklyrm
Cagan4 yıl önce
Merhaba canım bende evlenmek istiyorum aynı şehirde yaşıyoruz tanışalımmı ciddi şeyler istermisin
Özgür şen4 yıl önce
Slm ismim özgür şen tanışmak istiyorum numaram
Mümin4 yıl önce
Merhaba ben mümin tanisabilirmiyiz whatsap
Ramo4 yıl önce
Slm ben almanyadan aksarayliyim seninle ciddi tanismayi cok isterim
Ali Rza4 yıl önce
Slm Benim adim Ali Canakklede yasiyorum. Ciddi anlamda tanismak istyorum
halil ibrahim çapar4 yıl önce
selamun aleykum ciddiyim seninle tanışmak.istiyorum
Emre yilmaz4 yıl önce
Merhaba ben Mardin'de tşk da calisiyo Rum lütfen bana ulaşın niyetim sizi tanımak ve ciddi düşünmek oturup bişey içeriz ne dersin
kaan arslan4 yıl önce
Merhaba bm kaan yaşındayım. Üniversitesi mezunuyum komando yu izmir de yaşıyorum
demir4 yıl önce
merhaba. yaş boy kilo kumral birisiyim ciddi evlilik düşünüyorum olumluysa devam edelim. tesekkür ederim.
mehmet4 yıl önce
iyi geceler ben ankaradan mehmet ali devlet memuruyum Allah korkusu olan bir bayanla evlenmek istiyorum numaram
Ferhat çifci4 yıl önce
Merhaba nasılsınız tanışabilirmiyiz bende sizin gibi dürüst ciddi birini arıyorum numaram
Ferhat çifci4 yıl önce
Merhaba tanışabilirmiyiz acaba bende ciddi birini arıyorum ardahanlıyım
Ferhat çifci4 yıl önce
Merhaba tanışabilirmiyiz bende ardahan lıyım numaram
Ümit can5 yıl önce
Merhaba hanım efendi eyer suan hayatınızda biri yoksa sizinle tanışmak isterim kırıcı biri degilim
nazmi Arıkan5 yıl önce
Mrb Ayşegül
Zülfü Toğluk5 yıl önce
Merhaba adım zülfü Tunceli yasıyorum sizinle tanışmak isterim WhatsApp numaram ulaşabilirsiniz amacım evlilik
Ali taha5 yıl önce
TanışBilirmiyiz hoş bayansınız bende evlenmek istiyorum talibi arıyorum
murat badan5 yıl önce
merhaba ben murat karstan numaram ciddiseniz whatsapp tan görüşelim
ali can5 yıl önce
Meraba maşallah aygibi parlıyosun niyetim halistir yaşım boy kilo fitim yakışıkliyom kendiişim ugraşiyom mesajini bekliyom
Hasan5 yıl önce
Eğer ciddiysen tanışalım. Dürüst bir şekilde bende evlilik istiyorum. İstanbulda oturuyorum yaşım yanlız yaşıyorum. Ticaret işiyle uğraşıyorum. Mesajıma cevabını bekliyorum. Hakpimar .com
cemil bartan5 yıl önce
selam ayşegül aslen karslı olan biriyim maddi ve anevi anlamda kendini geliştirmiş biriyim kötü alışkanlıgım yok siiz tanımak isterim niyet olarak ciddiyim cevcabınızı bekliyecem çagrı atmanız yeterli
Selcuk5 yıl önce
Meraba sizinle tanışmak istiyorum daha ayrintili tanismak icin numaram bana whatsaptan yazabilirsiniz :)
Oğuz karsantıözü5 yıl önce
Merhaba. Ayguzel tanışmak istersen bana özelden ulaş ... Nu:
Cetin5 yıl önce
Merhaba üniversite mezunuyum guzel bir mesleğim var buradan değilde whatsapp dan sohbeti devam ettirelim derim. Istediğiniz zaman e whatsaap dan yazabilirsiniz
Çetin5 yıl önce
Beni ara karadenizliyum ist da yasıyorum yas guzel bur neslegim var cagri bekliyrum yada whatsapp
Cihan5 yıl önce
Merhababen cihan yaşındayım bekarım yanlız yaşıyorum ticaretle ugraşıyorum ciddi bi beraberlik arıyorum uyarsa sizede cevap yazarsınız Allaha emanet olun
Burhan5 yıl önce
Ben burhan benimle acil iletisime gec sizi tanimak istiyorum
Malik Özen5 yıl önce
Merhaba bayan eğer izin verirseniz sizi tanımak istiyorum saygılar
Ahmetgumes5 yıl önce
Merhaba ben özgür whsaptan görüşelim numaram görüşmek üzere
orhan ozlu5 yıl önce
Meraba ayguzel hanim sizi gerçekten tanimak ve sizinle aarkadaşolmak iistiyorum yasinda . boyunda kilo kendi işindecalisiyorum tlfon b i o d e
Sahin arslan5 yıl önce
Selam bende evlilik ariyorum arkadas olmak istersen
sulo b5 yıl önce
ara konuşalım