Seher
Evlilik için tanışmak istiyorum
Adı vs Nick : Seher
Ülke : Türkiye
Şehir : Aydın / Efeler
Telefon : Numarası Gizli...
Vücut Yapısı : Balık Etli

Sigara : Hayır

Meslek : Cevap Yok

Medeni Durum : Bekar

Gelir Düzeyi : Gelirim Yok

Fizik : Buğday

Etnik Köken : Türk

Eğitim Durumu : Lise Mezunu

Boy : 166.cm

Alkol : Hayır

Slm aradlm evlilik artlk bi yuvam cocuklarlm olmaslnl istiyorum evlili dusunenler beni arasln yurt dlslndaylm su anda 0030xxx
Bu İlanı Şikayet Et!
Görüntülendi

Uyarı: Her ne sebeple olursa olsun bu siteden tanıştığınız hiç kimseye para göndermeyiniz!!

Benzer Online Üye Profilleri

Online Gunes

Cidianlamda sevmek sevilmek istiyorum

Gunes / 28 Yaş / Türkiye - Aksaray - Güzelyurt /
Online Hülya

Sohbet arkadaşı arıyorum

Hülya / 34 Yaş / Türkiye - İstanbul - Beylikdüzü /
Online nazik ramis

cidi bir iliski

nazik ramis / 30 Yaş / Türkiye - Antalya - Manavgat /
Online Merve

Hayatimin aski icin buradayim

Merve / 27 Yaş / Türkiye - Antalya - Akseki /
Online gulbenurr

benimle yasamaya varmisin

gulbenurr / 32 Yaş / Türkiye - Aydın - Söke /
Online aydan

gercekten sevebilicegim birini ariyorum

aydan / 27 Yaş / Türkiye - İzmir - Karşıyaka /
Online derya

evlilik amacli arkadaslik ariyorum

derya / 26 Yaş / Türkiye - Gaziantep - Nurdağı /
Online Fatma

Fatma

Fatma / 47 Yaş / Türkiye - İzmir - Karabağlar /
Online Kircicegi

Ciddi evlilik düşünen

Kircicegi / 30 Yaş / Türkiye - Bursa - Osmangazi /
Online seda kurt

Yalnızlıktan sıkıldım erkek arkadaş arıyorum

seda kurt / 40 Yaş / Türkiye - İstanbul - Beşiktaş /
Online GULBEYAZZ

SON NEFESE KADAR

GULBEYAZZ / 34 Yaş / Türkiye - Antalya - Akseki /
Online sureya

arkadaslik ve tanismak icin

sureya / 25 Yaş / Türkiye - Antalya - Gazipaşa /

Aldığı Yorumlar

Huseyinsahin10 ay önce
Merhaba nasilsiniz sizinle tanışmak istiyorum ciddiyim adım huseyinsahin aydinliyim cep numaram
Ramazan10 ay önce
Selam yaşım benden büyük yaşlarla arkadaşlık kurmak hayat kurmak istiyorum istanbuldayım yerim yok uygun görürseniz
huseyin hasan12 ay önce
vatsapten sohbetedebilirmiyiz cep telefon numaram
murat1 yıl önce
merhaba ben murat boy kg kumral kahve gözlü ticaretle uğraşan sevgiye saygıya önem veren olgun bir erkeğim iyi güzel huylu güller yüzlü bir hanim efendiyle ileriye dönük tanışmak istiyorum tel. WhatsApp cevap bekliyorum . sıfır beş beş dört bir iki yedi sıfir altı bir üç
utku gündüz1 yıl önce
selamun aleyküm SEHER hanım ben utku . boyundayım buğday tenli kahverengi gözlüyüm ben yüce ALLAH huzurunda ileriye dönük evlilik amaclı ciddi ve dürüstçe tanışabilirmiyiz cevabınız olumlu olursa numaram
Ezelcen Kayrat1 yıl önce
Hallo , ich habe dich interessiert, für ernsthaft normal Freundschaft langfristige Beziehungen, zo etwas ich interessiere ich dich, wen sie auch wie ich denkst ich freuen mich sehr, treffen oder zusammen reden beider gegenseitig wir kennen lernen möchte LG. 
Hanifi karaduman1 yıl önce
sher ciddiysen ara konuşak Salam biriyimdir hiç evlenmedim dűrust biriyle evkenmek isterim.
Erdem Yalçın1 yıl önce
selam sizinle tanışmak istiyorum cevap verir misiniz
Ezelcen Kayrat1 yıl önce
Selam Nasilsiniz Adim Halil Almanyada yasiyorum aslim izmit liyim orda yazlik sitede bir dairem var seninle tanimak isterim sende bunu uygun görürseniz tabi Ben kalici bir beraberlik ariyom yane citti bir bereberlik ariyom aile kurmak icin sicak bir yuvam olsun istiyom eger sende beni gibi düşünüyorsan cok memnun kalirim bu benim Whatsapp Nummaram
Abdullah adem1 yıl önce
Evlilikle devam edecek çok ciddi bi ilişki istiyorum. Hayatımın kadınını ariyorum. Afyonda yaşıyorum. Küçük bi çağrı veya sms bırakabilirsen tanışmak istiyorum. ...
Fahrionur2 yıl önce
Slm nasılsınız sizle tanışabilirsiniz ciddiyseniz vhsapta
Seyfi yıldız2 yıl önce
Merhaba nasılsınız ben Seyfi İstanbul Beylikdüzü'nde oturuyorum yüksekokul mezunuyum sizinle ileriye yönelik ciddi anlamda sohbet etmek istiyorum evlilik istiyorum aile babası olmak istiyorum kabul ederseniz sevinirim şimdiden teşekkürler
Onur çakar2 yıl önce
Merhaba nasılsın adım onur İzmirde yaşıyorum kabul edersen seninle tanışmak istiyorum ciddi arkadaşlık ciddi ilişki evlilik istiyorum numaram
Mohamed Yosef2 yıl önce
Önce saygı la selam Mehmet lütfen amaç cidi san tanışmak istiyorum bu tel
Kubilay sinan2 yıl önce
Kelimelerin kifayetsiz kaldığı bir ortamda sadece sana soyliceklerim var herkese değil altını çiziyorum sadece sana simdi sana iki kelimeyle seslenmek istiyorum yarinim olur musun...
Erkan2 yıl önce
Meraba ben erkan yasindayim balikesirde yasiyorum size yazma sebebim ciddi bir iliski yasamak eger beni daha iyi tanimak isterseniz gormek isterseniz mj atin numaram
Murat Koçbck2 yıl önce
Slm sizinle tanışmak istiyorum mümkünse olumlu yada olumsuz cevap bekliyorum sizden lütfen
İbrahim2 yıl önce
Merhaba, ben ibrahim yaşında bekarım. Şuan lüleburgazda yaşıyorum. Tanışmak isterseniz daha ayrıntılı konuşuruz
Özgür şen2 yıl önce
Slm canım benimle tanışmak arkadaş olmak ister misin benim niyetim ciddi eş adayı arıyorum numaram
Hakan2 yıl önce
merhaba, görüşüp konuşmak isterim sizinle anlaşırsak evleniriz cevap bekliyorum
tarık aydın2 yıl önce
merhabalar aydın ilinde macera arayan ve yeni biri ile yeni heyecanlar yaşamak isteyebilecek bayan arkadaş arıyorum. ilgilenirseniz facebook adıma arkadaşlık isteği yollayınız lütfen. ismim tarık aydın
Tevfik2 yıl önce
Slm ben Aydın merkez den Tevfik seninle tanışmak isterim
Cani Cetin2 yıl önce
Merhabalar Seher hanim sizin ile tanismayi istiyorum ben Konyaliyim
Ferdi eşiyok2 yıl önce
Slm bende İzmirliyim ciddi anlamda konuşmak ve arkadaş olmak istiyorum maddi durumum iyi Eger istersen numaranı verebilir seniz konuşmak istiyorum
sidar2 yıl önce
merhaba nasılsın sizinle tanışmak istiyorum dürüst biriyim cidi biriyim sizle görüşmek istiyum no.
tanerarzuman2 yıl önce
merhaba seher hanım bende aydınlıyım isterseniz tanışmak isterim
M, sami savur2 yıl önce
SEHER HANIM MERHABA SİZİNLE TANIŞMAK VE KISMET OLURSA ANLAŞARAK EVLENMEK İSTİYORUM EGER SİZDE BENİ TANIMAK ISTERSENİZ MEMNUN OLURUM
Yusuf2 yıl önce
Mrb seher hanım. İsmim Yusuf dürüst samimi yalanı dolanı olmayan bir bayanla tanışmak istiyorum uygun görürseniz tanışalım .
Yusuf2 yıl önce
Mrb ismim Yusuf. Dürüst samimi yalanı dolanı olmayan bir bayanla tanışmak istiyorum WhatsApp .
Aźer perver2 yıl önce
Mrb vaktiniz varsa biraz konuşabilirmiyiz acaba ki isterseniz
Bariş2 yıl önce
Seher hanim meraba sizinle tanismak istiyom maddi durumum iyi sizinle tanisip yuva kurmak istiyom hic evlenmedim kendi evim ailemle yasiyom maddi dururum iyi
Mehmet yapiyapan2 yıl önce
Mrb seher hanim nazilliden mehmet ciddi olarak tanismak isterim kabul ederseniz